افزایش فشار به اقشار آسیب‌پذیر جامعه با حذف یارانه نان

دسته: اقتصادي
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

rajayeعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حذف یارانه نان فشار بر اقشار آسیب‌پذیر را بیشتر می‌کند بنابراین دولت باید با تامل و تدبیر بیشتری در این مسئله ورود پیدا کند.حجت‌الاسلام محمد رجایی  اظهار داشت: اگر قرار است یارانه نان حذف و معادل آن به مبالغ یارانه خانوارها افزوده شود؛ تا فشار کمتری بر افراد جامعه تحمیل شود.

وی ادامه داد: حذف یارانه نان فشار بر اقشار آسیب‌پذیر را بیشتر می‌کند بنابراین دولت باید با تأمل و تدبیر بیشتری در این مسئله ورود پیدا کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اهداف هدفمندی این بود که جلوی ضایعات و دور ریز نان گرفته شود اما با روندی که دولت در پیش گرفته باز هم شاهد افزایش دور ریز و اسراف نان خواهیم بود.

رجایی بیان کرد: هرگز نباید در شرایط سخت کنونی بر اقشار ضعیف جامعه فشاری مضاعف وارد شود؛ البته ما می‌دانیم که در اوضاع کنونی دولت با قطع یارانه نان، می‌خواهد بخشی از این کسری را جبران کند اما باید با تدبیر بیشتری در این زمینه اقدام کرد.

وی گفت: بنده به عنوان یک نماینده مجلس موافق مشروط حذف یارانه هستم یعنی می‌گویم دولت باید به جای حذف یارانه مبلغی را معادل آن به حساب یارانه خانوارها واریز کند.

فارس


نوشته شده توسط:یاسر سالاری - 3522 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 550
برچسب ها:
دیدگاه ها